KlantigChey.se

Jag har fortfarande lika ont i mitt ben och imorgonhar vi vandring med skolan och ska 1.3 mil.
I fredags vare jag lite smått lat när vi har kör övning. Jag skulle sätta mig två rader längre bak i aulan, lat som jag är orkar jag inte gå runt för attt sätta mig bredvid Mathilda så jag skulle klättra över stolarna. Och det är sånna nerfällbara stolar som det är i biosalonger, fast dessa är mindra och hårdare. Så jag trillade och fastnade på mitt ben mellan stolen och ryggstödet när jag skulle ställa mig på stolen och klättra över.. SMARTY!
hehe..
Nu ska jag upp på mitt rum igen och fortsätta att packa! Om fyra dagar sitter jag och Ebba i ett flygplan vid den här tiden och är antagligen helt hyper! Längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Så lite så :)

Vad tycker du om mina bilder? :D

2012-06-10 @ 12:19:55
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0