Hästar, katter och kvällsprat

Hallå kompisar! 
Ska gå och lägga mig nu och upp och jobba imorgon, ganska skönt att vara ledig på måndagar, men vi jobbar ju på lördagar så det gämnar väll ut sig.
Har inte hänt så mycket idag mer än att jag för andra gången på ett helt år äntligen har suttit på lillponnyn Kisandra's rygg. Oh herre vilken känsla! Dock har vi en hel del att jobba oss fram till, osäkrare ponny får man leta efter!! Rädd och tvekar för minsta lilla sak, men det går över, hoppas jag! 
Gossekillen Svinto får stå för kvällens bild,
sov gott alla fina människor!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, allt bra med dig?:D
Kram

Svar: hej hej, ja allt är bara bra! :D
Emma Andén

2012-07-30 @ 23:02:56
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0