i remember tears streaming down you face

 
 

Gårdagens
Jeans- DrDenim // T-shirt- Lager 157 // Halsband (syns inte) - Gina Tricot // Armband- faith, ?, Grekland, Pandora, Thomas Sabo, gjort själv x 2

Försöker instrallera vårat Internet men med mina tekniska kunskaper så funkar det inte, så har just internet med sladden.. Så tog en paus ifrån några agretions utbrott och tittat på 1D's twitcam, mycket bättre! Och de komer till Sverige snart! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  *snygg dans* *fangirling*) Vet inte när, men de säger det på twitcamen att dom ska till Stockholm :D Det enda jag kan säga är, j*vlar vad jag ska dit! Hehe.. det är vad jag önskar mig i födelsedags present! (och en iphone, kamera objektiv, vita låga converse, pengar..) Att önska sig är gratis, så jag önskar mig allt jag vill ha!
 

Kommentarer
Postat av: m

Vad har du för storlek på dr.demin jeansen, hur är dom i storleken? (:

Svar: jag har s, men skulle nog tagit xs för dom töjer sig massa! Det är inte jeanstyg utan typ bomull men dom är huuuuuuuuuur sköna som helst!!! jag tror att som är stora i storleken för dom töjer sig, men storlekarna är xs, s, m, l, xl tror jag :)
Emma Andén

2012-09-01 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0