måste

Är verkligen i ett sånt måste-gå-på-konsert mode just nu och tur för mig att jag har lite saker plannerade framöver tills i sommar i alla fall. Annars hade jag nog gått och köpt första biljett till något bara för att få uppleva nervositeten och laddningen före och sedan känslan av att stå bland massa folk som gillar samma sak. Så olika fast ändå så lika. Få skrikasjungadansa eller bara gråta till sina favoritlåtar och sjunga ut allt man känner. Den känslan är bästbästbäst.
Bilder ifrån Kim Cesarion på torsdagskvällarna i Borås i somras, en kväll jag av många anledningar sent kommer att glömma..!
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Ja visst är det härligt! :)

2014-11-09 @ 18:03:30
URL: http://byisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0