Virus vs inmunförsvaret

Dagen började väldigt bra med en 5 km löprunda. Första löpningen sen början på januari eftersom jag då började tycka det var roligare att lyfta på gymmet än att kuta runt i skogen, men nu känner jag att jag saknar det och skulle gärna vilja ha tillbaka den konditionen igen hehe. Skönaste starten på en dag och det rensar huvudet på tankar och annat så himla bra. Precis vad jag behövde med andra ord!
Efter det har allt bara blivit sämre. Känner mig smittad av mina päron som går hemma och hostar i kapp. Febern känns som att den är på ingång och en förkylning och bihålsinflammation likaså. just nu hejar jag på mitt inumförvar och vitaminboostar mig med allt möjligt! Vill inte vill inte vill inte vill inte inte inte bli sjuk!!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

sjukt vackra bilder, hoppas du inte blir sjuk håller tummarna :)

2014-03-25 @ 15:19:53
URL: http://felicialindblom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0