Julfixat

Canon EOS 60D // Tamron, 17-50mm f/2.8
 
Har precis använt mig av min kväll /nattskreavitet och knåpat ihop en ny header. Lite juligare eftersom att det är julafton.. imorgon (klockan är över 23.59). jisses! Har inte ens slått in mina julklappar än, men det är inte såå mycket eftersom vi ska fira jul på juldagen. Med en syskonskara på 7 stycken så var det lättast att få hem flest till den dagen, så jag får julafton två gånger i år. ((Men efter lite saker som har hänt vet jag inte riktigt hur det blir med julen helt än.. "only time will tell"  om jag ska vara helt ärligt just nu, så känns julen lite meningslös pga av allt detta.)) 
 
Nog med mina luddiga tankar som hamnar här överallt just nu, hursom, när jag väl tänkte på nattkreativitet. Är det bara som jag ibalnd stannar uppe till typ tre för att det är då hjärnan funkar som bäst och man fattar en massa bra beslut om livets alla frågor och är kreativ som satan. Tänk om man kunde vara såhär smart i skolan liksom! Tur att jag inte kan nätshoppa än för annars hade jag tömt mitt konto typ.. nu, eller ja för ca tre veckor sen egentligen. 
Nu kallar sängen. Har bopkat dejt med gymmet imorgon på morgonen och hoppas på att jag är ganska ensam om den tanken!!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

fin bild :)

2013-12-23 @ 14:06:50
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0