Ingen förbättring

Nehe inte vaknade man friskare idag heller. Rösten skär sig och jag låter som en 14 årig kille i målbrottet som skriker ungefär. Pratade med sjukvårdsupplysningen för ca 6 gången och hon gav mig pratförbud. Jaha, då var det bara att ligga stilla OCH hålla tyst. Hon gav mig även order att jag måste dricka eftersom jag faktiskt har svimmat av två gånger idag. Dricker jag inte kommer jag behöva ligga inne och få dropp och det slipper jag helst!

Att få i sig denna mugg är som att svälja sten, skruv, taggtråd och nån kniv samtidigt. Bekvämare saker har man ju varit med om!!



Kommentarer
Postat av: Emelie Pahlin

Hoppas att du mår bättre snart, krya på dig! :)

2014-10-28 @ 15:52:29
URL: http://photobyemelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0