choconana

Detta var en utan sakerna som mitt paket ifrån fitnessguru innehöll. En proteinbar med smak av banan. Var riktigt skeptisk till den innan jag smakade men så fel jag hade! Såå god! Smakade verkligen som bananasplit godis som jag alltid åt när jag var liten. Dröm i munnen ifrån första tuggan och ville inte att den skulle ta slut!!
 
Barnen innehåller 17g protein och 22g kolhydrater och är bra att komplettera med efter ett träningspass så man verkligen får sig näring efter sin träning om man inte har möjlighet att äta en måltid direkt efter pga långt hem eller andra andledningar. Ett annat tips som är gott att göra med proteinbars är att dela den i bitar och ha på gröten, i kvargen eller som bitar i glass. Rena drömmen!! Eller så kan man äta den som lördags godis ;)
En sak som jag gillar med fitnessguru's barer är att de är glutenfria! Perfekt för alla oss intolleranter!
Ni kan beställa denna baren HÄR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0