Det var mer än en vanlig lördag

Att spendera lördagen så långt ifrån läxor, skola och plugg man kunde komma var något jag verkligen behövde! Är  ganska stressad över skolan just nu. Kanske inte så konstigt när jag varit sjuk och borta så mycket. Men ibland behöver man bara släppa allt och fokusera på något annat! Och lördagen var verkligen en sådan dag! Är så glad att jag åkte ner till Göteborg och fick hänga med fitnessfolk och muskelberg en hel dag ;) Träffa förebilder och instagram kändisar. Tänka på allt och inget. 
 
Den dagen gav mig massa motivation också. Inspiration och tankeställare ifrån föreläsningar. Motton med att kämpa för det man vill även om andra säger att det kört och man får motgångar. Att ge sin kropp vad den behöver och inte en massa skit. Att fortsätta med det jag käpar för. Träffa likasinnade människor som man aldrig har träffat innan för att prata och umgås med. Se andra som har kämpat och nått sina mål.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0