bumblebee

 
Stod i ett maskoshav och halvskrek av rädsla för att bli stucken/ bränd/ vad nu humlor gör när jag fotade denna bild. Lyckligt nog slapp jag att bli anfallen av de små djuren och blev nöjd med bilderna jag fick. 
Tog en lång och behövlig sovmorgon efter gårdagens skoldag. Matte i fem timmar (ja f e m timmar!!) gör så man blir en aning trött i huvudet. Och nu framtills på torsdag är det matteplugg varenda dag för att ens ha en chans att klara av nationella! Förutom nationella har jag engelskaprov, naturkunskapsinlämning, svenskatest, egen idrottslektion och foto och visuell kommunikationsprojekt kvar i skolan. SEN är jag klar med andra året på gymnasiet! Helt sjukt!! Och om tre veckor är jag i London, ännu mer underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0