For the first time in a long time


Spenderat hela dagen i ishallen för att fota konståkningsklubbens uppvisning. Efter showen gjorde jag något jag länge har velat göra. Trycka ner fötterna i ett par skridskor och ta några skär på isen. Sagt och gjort. Så lånade jag min systers någon storlek förstora och oslipade skridskor och åkte. Den känslan av att stå på isen gav mig ett leende i hela kroppen. Hopp, piruetter och steg sitter kvar i huvudet även om det är 5,5 år sedan jag slutade. Men ja, tekniken är inget att skryta med, men jag kunde bättre än vad jag trodde!! 
Kolla min instagram [@emmanden] för att se film på ett hopp och piruett! 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad kul, då kanske det dyker upp lite fina bilder? :D

puss

2014-03-23 @ 03:24:47
URL: http://fjaelkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0