go hard or go home

Tog cykeln till gymmet idag och tog en liten omväg för att titta på platsen som jag ska fota ett par på på tisdag. När jag hade ca 2 km kvar till gymmet började det duggregna, ifrån blå himmel. Tre sekunder senare ösregnade det och jag var heeelt dygnsur när jag kom till dymmet. Stog i säkert tio minuter och försökte torka mig med en hårtork haha innan jag var någolund torr. Tänkte först ringa hem och be någon hämta mig för att jag var så kall och blöt, men sen insåg jag att det då hade varit onödigt at cykla de där 2km i ösregn om jag skulle åka hem. Go Hard Or Go Home! 
Fick till ett bra biceps och tricepspass trotts regnet och träningsvärk lite överallt ifrån igår. Känner mig riktigt stark i kroppen just nu och musklerna börjar lägga sig där de ska vilket känns så kul att se att allt hårt slit lönar sig! 
 
bild från november..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0