Framsteg

Var imorses på ett lyckat tandläkarbesök där jag fick beskedet om att tandställningen snart ryker för gott! Men först ska jag endast ha den på natten istället för dygnet runt och det känns som ett framsteg i sig. Men det känns och tomt och konstigt i munnen att inte ha den.
Efteråt drog jag till gymmet där det till en början var tomt, inte konstigt med tanke på att klockan bara var 8. Fick till ett bra rygg- och bröstpass med lite nya övningar och vikter. Och eftersom jag var helt själv kunde jag passa på att ta lite fina bilder haha ;)

Har fått förfrågan om att skriva ut mina träningspass här på bloggen med övningar som jag gör vilket jag ska fixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0