Definition

Inte hunnit fixa detta med en dator än så det är därför det är en aning tomt här. Ett lika stort tomrum som mitt liv har just nu pga detta//

Fördel med att inte ha dator är att man har mer tid till att träna, eller, "jag har inget annat att göra" kanske det mer är. Så idag när jag hade avslutat mitt biceps, axlar och lats (övre delen av ryggen) pass och bara skulle gå på toa innan jag begav mig hemåt så gjorde jag en standard spänning i spegeln (ljug inte träningsfolk och säg att ni inte gör detta) så fick jag syn på något som gjorde mig väldigt glad, nämnligen att min axelmusklen verkligen syntes och även konturlinjer mellan axel, biceps och triceps. Det enda jag kan säga är: hard work pays off!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Grymt jobbat :)!

2014-06-23 @ 20:46:54
URL: http://signeratemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0