Nytt projekt, dag 1

Idag började jag mitt liv som gluten-, laktos- och sockerfri. Var och handlade med mammi på förmiddagen och tittade på allt godis, glass och annat gott som jag inte får äta och sköt mig själv inombords. Fick också reda på att det kan ta mellan 6- 24 månader för tarmen att läka till ett normalt läge och antagligen ganska lång tid för mig eftersom jag har haft detta så länge utan att veta vad det är *dör lite till*. Så nu börjar projekt "laga mat & baka saker som jag kan äta" vilket kommer resultera en massa expriment i köket vilket jag älskar. Finns inget roligare än att hitta på egna recept eller ta andras och gör om till sina egna, även om det ibland slutar med att men har smet i hela ugnen.. Nog pratat om mat för nu ska jag titta på Channing tatum och drömma mig bort till hans famn!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Gu va fin blogg du har :) Kolla gärna min krammmm! :)

2014-01-11 @ 18:17:54
URL: http://ElinWallman.blogg.se
Postat av: Klara Chrysander

Har du blivit glutenintollerant? Jag är också det & har varit det i snart 10 år... Det går bättre än man tror & man vänjer sig så det verkar värre än vad det är!!

2014-01-13 @ 16:26:28
URL: http://klarachrysander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0