New year- new me

Gillar inte den meningen egentligen men efter 30 min i bastun och peeling av hela kroppen och tillslut smörjt in mig med min godluktande VS bodylotionen så känner jag mig som en ny människa. Det behövdes efter igår. Vaknade vid 3 idag och ögonen gick igen vid 05.35 igår efter en lugn kväll full av massa roligheter och spontanitet. Och nyårskyssen? Den gav jag till min bästavän Lisa och slängde därefter väg ett meddelande till en person och tänkte att man bara lever en gång. Hoppas i nuläget att den inte ser mig som samma stora idiot som jag gör! Men jag ångrar det inte. Har lovat mig själv att ta vara på livet och ta chanser och risker. Men måste vara ung och dum för att kunna bli gammal och vis.
Nu vänder jag på kudden för att ta igen några timmars sömn, godnatt.



Kommentarer
Postat av: Louise

Tur att någon tar chanser! Själv är man alldeles för feg för det! Hoppas du fick/får ett bra svar :)

2014-01-02 @ 15:00:35
URL: http://meforeveryoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0