Kallt

Idag har jag skrivit matteprovet som inte gick så bra och efter det så bockade jag av ett magpass på le gym med syster. Utöver det har jag inte gjort mycket idag. Legat i sängen under täcke och filtar för det har varit så himla kallt hemma. Nackdel med gamla hus om man säger så ;) Imorses när jag vaknade var det 17 grader i huset för det blåste hela natten och pappa hade inte eldat. Nej det var inte skönt att gå ur sängen och sätta fötterna på ett kallt golv!! Nu ska jag bädda ner mig i sängen igen och lovar på bättre uppdatering imorgon!! 




Kommentarer
Postat av: Catrin Sandberg

Nu har jag lottat ut vinnaren på min blogg, kolla in om det blev du. Kram

Catrin Sandberg
catrinsandberg.blogg.se

2014-01-18 @ 10:45:16
URL: http://catrinsandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0