One year ago

För ett år sedan började jag dagen med att gå upp vid 04.00 för att köpa biljetter till fina Justin. Kommer ihåg den dagen som den var igår och lyckoruset när man hade biljetten i handen och visste att man skulle få se honom kan inte mätas. Sen att jag fick mycoplasma (en väre sorts lunginflammation) och en hel hög med andra sjukdomar efter köandet och nästan hade halsfluss på själva konserten och åkte hem direkt efteråt för att göra skriv-delen på svenska nationella med endast 1,5 timma sömn i kroppen dagen efter och efter den känslomässiga urladdningen, det är en helt annan sak.
 
Igår vad jag på bio med Lisa och hennes familj. Vi såg Frozen och den var sp himla söt! Speciellt snögubben och renen haha. Gillar även budskapet med filmen som verkligen framstod i slutet. Riktigt bra och plus ifrån min sida. Efter bion åt vi god mat och och avslutade sen kvällen med att titta på Burlesque och försöka sjunga som Christa Agulera vilket gick mindra bra.
Nu väntar middag med familjen för att sen se första deltävlingen i Mello. Yes, i am a schalgerbög and im proud of it.
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

lyckan när man har biljetter i handen till att se sin idol är stor :')

2014-02-25 @ 18:05:41
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0