Det vänder

Efter att ha svurit åt busstrafiken så fick jag mig en 7.5 km promenad hem i regn och blåst ifrån gymmet. En buss som alltid har gått klockan halv 12 hem går tydligen inte längre. Man vet att man bor utanför staden när det inte går någon buss hem mellan 10.10 och 14.10... Så ni som klagar på att ni missar tunnelbanan och får vänta i hela 4 minuter har det ganska bra ändå, jag får vänta i 4 timmar. 
Så bytte om till vamare och bekvämare kläder när jag kom hem och åt mellis i soffan under en filt. Ibland kan man vända något dåligt till något bättre
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Fin hoodie! Kika gärna in min fotoblogg, kram!

2014-02-10 @ 20:00:39
URL: http://stinaganemyr.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0