angry

Är argare än ett bi just nu. Finns nog ingenting som gör mig så arg som matteboken. Känner mig nästintill säker på att det är facit som det är fel i! Förutom detta så har det varit en bra och lugn dag. Skrev klart min histria uppgift på lektionen och gick sedan till gymmet för ett rygg, mage+ bröst pass som gick super innan jag sen gick till nästa gym (idrott) och hade 60 min power yoga. Vilket var så himla skönt och något jag _ska_ göra i minst 10 min innan jag går och lägger mig på kvällarna för att åt minstånde försöka bli av med all stress som jag har i mig. Har haft känningar av min magkatarr den senaste månaden pga stress och det är inte bekvämt alls!
 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Matteboken gjorde mig så frustrerad när jag läste det, särskilt Matte B. FYFAN, aldrig igen. Hemskt var det. Så sjukt glad när jag klarade kursen! Hoppas du finner nåt sätt som kan hjälpa dig! Kanske du känner någon som kan ge råd?

2014-02-27 @ 22:44:16
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Irini

snygg tröja & fin blogg!
måste åka plugga matte, men vill inte göra det nu när det är lov..

- kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar om du vill:)

2014-02-28 @ 16:42:01
URL: http://irinis.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0