Last day...

Håller på med en massa inför-skolstart-förberedelser för imorgon är det tillbaka till skolbänken och redo för det sista året på gymnasiet som gäller. 
Helt ärligt är jag inte redo för detta. Säger just nu hejdå till mitt livs sista sommarlov. Vill gråta. Seriöst. Kommer när augusti är slut skriva ett helt inlägg om denna sommaren. Som inte blev som jag hade väntat mig, men jöklar vad kul jag har haft!! Så lite redo för hösten är jag, men för att säga hejdå till sommarlov och allt det innebär...nej.

Men om (troligtvis) 290 dagar står jag utanför skolan i vit klänning och studentmössan på huvudet, lyckligare än någonsin. 
Så till alla andra sistaårselever: kom igen nu kämpar vi sista året tillsammans med alla inlämningar, redovisningar, prov!! Tänk på den där dagen så får du en extra kick till att göra det. Och till er andra i skolan, kämpa på, ert sista år kommer!! Och till er som har slutat skolan, håll tyst och sluta skratta..... ;)



Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

VIlken fin skogsbild :)

2014-08-19 @ 18:21:27
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0