+++

Satt nervös som jag vet inte vad på dagens mattelektion och väntade på besked om det blev några konsertbiljetter eller inte. Efter många irritationer och svordomar över sidan som sålde så fick jag ett sms av min syster om att det var bokat och betalt och jag skrek i klassrummet och var tillslut tvungen att gå där ifrån. Ja, idag satt en 17 årig tjej på en toalett i skolan och grät, av lycka över 2 konsertbiljetter. Dagarna har börjat räknas ner tills jag och bästavännen beger oss mot Stockholm för att se Ed Sheeran. Har inte förstått det än!!
Mannen som sjunger om alla känslor som jag just nu har i kroppen, ja honom ska jag se❤



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad roligt att du fick biljetter! Jag och min kompis fick också det, det var en känslosam svenskalektion det kan jag säga hahah! Kolla gärna in våran blogg :)

2014-04-05 @ 20:37:45
URL: http://hannaochhavsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad roligt att få se honom :)

2014-04-06 @ 02:41:32
URL: http://liveticalifornien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0