365 dagar

Idag. För 365 dagar sedan. Just nu. då satt jag i en stor arena i London. O2 Arena. Gladade, nervösare, mer förväntansfull än aldrig förr. Pirr i magen och tårar som låg bakom ögonen och pressade. Tårar av lycka och tacksahet. Tacksamhet till de 5 killar som senare skulle komma ut på scenen och jag skulle få se dem med egna ögon för första gången.
Jag kan inte undvika att inte gråta när jag läser detta inlägget. Det går inte. Känslan. Lyckan. Tacksamheten. Den går inte att beskriva med ord. Bara uppleva själv.
 
Jag kan heller inte unvika att skratta så jag gråter och får kramp i magen när jag läser detta inlägget. Herregud... Jag och Lisa på Madame Tussauds. Började bra, kaos i spökrundan, god chokladfondu, kaos när vi vände kartan upp och ner och blev vilseledda av Londonbor när vi skulle gå hem och yrade runt på främmande gator i 2 timmar.

Tack Lisa för att du delade denna galna konsert och resa med mig. Något som jag aldrig kommer att glömma! Du är guld värd♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Fin blogg. Jag har frågestund på bloggen, det vore supersnällt om du ställde frågor. För det ska gå lite fortare kikar du in kategorierna sedan klickar du på frågestund så är det den senaste. Ha en toppen lördag! :D

2014-04-05 @ 18:34:17
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0