You're The Apple To My Pie

Äpplena på vårt äppleträd har börjat att mogna nu och de är så himla goda! Äter minst ett om dagen hehe. Något som helt klart är det bästa med sensommaren.

Har inte blivit frisk än.. Går runt här hemma som ett vandrande spöke och svettas och fryser på samma gång. Rösten var också borta när jag vaknade så det har inte blivit så många konversationer idag. Vet också om att jag har två skoluppgifter som ska vara inne senast imorgon, men lämnar hellre in dem några dagar försent och att de är välgjorda än att sitta och plåga mig igenom arbeten och det bara blir något ihopslängt och man inte ens vet vad man har gjort.
Ha en bra lördags kväll! xx

Kommentarer
Postat av: Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!

Vilken snygg bild :D

2013-09-07 @ 20:08:50
URL: http://lilylolo.blogg.se
Postat av: Vera ♡ vera.weride..se

Åh vilken fin bild!

Gå gärna in på min blogg och gissa va det är i mitt paket och tävla om att vinna en länk!! <3

Kramar

Postat av: liborius

åh gott, äppelpaj är verkligen höst för mig:)

2013-09-08 @ 09:11:45
URL: http://liborius.se
Postat av: Maya Parnevik-Muth

Din blogg är otroligt bra! Dina texter tillsammans med grymt proffsiga bilder gör bloggen sjukt bra!
Titta gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar i något av inläggen ;) Hoppas bloggen duger och att du stannar <3 Kram

2013-09-08 @ 09:47:06
URL: http://www.parnevikmaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0