You're still the one

Äntligen fredag, eller  vad säger ni? Lika härligt varje gång när läraren säger att lektionen är slut och man vet att man har helg. Skrattade mig igenom dagens tre timmars mattelektion med Hanna. Vi räknade alla tal vi skulle göra men förstod inte ett dugg av vad vi gjorde. Funktioner, koordinater och sånt där är inte min starkaste sida om jag ska var ärlig!
Ska snart packa ihop min väska och ta moppen till Lisa och umgås med henne ikväll. Trevligt värre om jag får säga vad jag tycker! Ska fixa lite inlägg til er för att det har varit så tomt här den senaste tiden, ber om ursäkt för det!
 

Kommentarer
Postat av: M▲J▲.K

fin bild! :D

2013-09-20 @ 23:02:37
URL: http://majakuoppala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0