Skallen värker

Lite seg och dålig uppis här de senaste dagarna men åkte hem ifrån skolan igår för jag mådde inte bra. Så jag gick och la mig och sov i tre timmar och kände mig inte bättre när jag vaknade. Så jag gick runt som en vandrande zoombie med huvudvärk hela kvällen och kunde sen inte somna för jag hade sovit fölr mycket på dagen.. Idag mår jag lite bättre och har varit i skolan men den där satans huvudvärken vill inte ge sig. Har testat med allt för att bli av med den och var precis ute på en lång och lung promenad, men skallen värker i alla fall.. Det kanske är en "biverkning" för att jag inte har ätit socker på så länge? Det är ju ett beroende som jag har haft så skulle inte bli förvånad om det är därför, men tänkte absolut inte bryta det nu! 21 dagar utan innan jag får köpa min kamera är dealen och det är därför jag klarar av det!
Ska hoppa in i duschen nu, blog ya laterrrr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0