One of us

Hej alla glada!
Jag avled inte av plugg i söndags, jag var bara för trött för att orka öppna datorn igår när jag kom hem ifrån skolan. Jag somnade nästan på våran sista lektion så att.. ja. Det är inte för att jag sover för lite på natten utan mitt blodtryck är lågt. Känns däremot ganska pinsamt om någon lärare skulle märka det hehe.
Var ute och gick lite igår kväll och gick förbi stallet och fick då reda på att den ena katten i stallet, Åke hade hittats död. Usch. inte alls kul! Min lilla Åke-bebis. Kommer bli tomt utan honom :(
 
 

Kommentarer
Postat av: Liborius

nej men fyy vad tråkigt:( gulligt namn på en katt dock:)

2013-09-17 @ 16:40:17
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0