NTC

Den bästa och en av de mest använda apparna i min telefon är denna. Älskar den grovt mycket även om jag har ett stort hat till den. Makes sense? Ladda ner den och testa själva så märker ni. Det är Nike Training Club's app som är fullproppad med en massa grymma (läs: brutalt och dödande) muslkel- & konditions övningar. Man väljer vilken nivå man vill träna på och sen finns det några olika filmer som är i 30 eller 45 min (inkl stretch) Ett riktigt bra alternativ om man inte har lust att lägga pengar på ett gymkort, men ändå vill ha bra träning eftersom appen är gratis! Till vissa övningar behöver man vikter, men har du inte det hemma kan du använda tex vattenflaskor 1 liter vatten väger 1 kg.
Gratis, alltid tillgänglig, kan utföras hemma, rolig, grym träning Kan det bli bättre? Finns till Android och iPhone
Kunde inte bestämma vilken bild som var bäst så tog båda
 

Kommentarer
Postat av: sannasvedin.se

Sv: Ja visst var det!
Såg honom det 22 och det var helt galet!

2013-09-15 @ 11:23:24
URL: http://sannasvedin.se
Postat av: Maja

Håller med, appen är sjukt braa

2013-09-17 @ 21:14:22
URL: http://majau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0