Midnight Memories

Idag har jag legat i soffan och plöjt igenom ett antal Astrid Lindgren filmer. Är man sjuk så är man, right? Huvudet är bättre, men febern vill inte ge sig och öronen gör så ont så jag vill lägga mig under en sten. Men nu är det helg! Ska försöka äta något nu även om jag inte är hungrig och inte har ätit något sen frukost (som bestod av en smootie, ägg och knäckebröd) Mår dåligt av att bara ens tänk på det. Snälla kropp, bli frisk!!

Något riktigt kul som hände idag var att One Direction kom ut med namnet och datumet på deras nya album. Midnight Memories, som albumet kommer att heta kommer ut den 25e november. Om jag längtar? Dummaste frågan jag har fått!

 

Kommentarer
Postat av: tess

Vad mysigt med astrid lindgren ^^

Vilken är din favorit ?
Jag gillar nog Emil mest :)

2013-09-06 @ 19:17:13
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla
Postat av: Mikaela

Åh älskar din blogg!

2013-09-08 @ 11:56:35
URL: http://jkmk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0