Just stop for a minute and smile

Idag har jag inte alls mått bra. Frusit hela dagen och allt har bara varit allmänt jobbigt. Känns inte bra att då ta fram datorn och skriva att allt visst är bra, livet rullar på och man är glad. Jag är en person som nästan aldrig visar utåt hur jag egentligen mår utan döljer saker väldigt lätt bakom ett skratt eller leende och svara "im fine". Något jag ska försöka ändra på hos mig själv.
Har hunnit med en promenad med grannens hund, tittat på Idol och skickat in bilder till fotoläxan (som är jättefula för att han skulle ha de i svartvitt. Motljus i svartvit...nej..) sen jag kom hem ifrån skolan. Ska sova nu så att denna dagen tar slut nu så hoppas jag på en bättre dag imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

fin bild :)

2013-09-18 @ 00:00:53
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0