Jag ville vänta tills du frågade och du frågade tillslut

Hejsan på er! Mår ni bra? Själv kom jag precis hem ifrån vårdcentralen. Var ock kollade upp om min konstanta huvudvärk som jag har harft mer i en vecka nu kunde vara något annat men de hittade inget fel på mig. Antagligen att virus i kroppen och det går inte att göra något åt. Både bra och dåligt för vill verkligen bli av med skiten. Så jäkla trött på det. Ställde in kvällens planer på att gå på bio med två kompisar bara för detta.. Ska pigga upp mig med att gå ut och fota i det fina vädret och sen fixa mig något supergott att äta! Tycker att jag är värd det efter att ha varit i skolan hela veckan fastän jag har varit typ sjuk.
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

vad fina bilder du tar :)

2013-09-13 @ 23:01:55
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: EmelieStroem

jag älskar rutiga skjortor, denna va super fin!

2013-09-20 @ 13:44:28
URL: http://emeliestroem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0