Tuesday night

Hej på er! Har ni haft en bra dag? Hoppas att ni kan svar ett ja på den frågan.
Själv har jag varit i skolan och när jag kom hem tog jag cykeln till sjön för att ta kort. Blev dock väldigt förvånad när jag kom dit för vatten har blivit jättelågt! Där bryggan brukar sluta, där börjar vattnet nu. Fick i alla fall fina bilder på den spegelblanka sjön och en början till solnedgången. Blir perfekt till skolarbetet!
Sitter nu i mjukisbyxor, håret uppsatt, sminket borttvättat och med en skål fruktsallad och ska börja redigera bilderna. Ha en trevlig kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda CL

gott med fruktsallad :)

2013-10-15 @ 22:57:20
URL: http://amandacarlberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0