Premiär

Tjääääänare! (tänkte först skriva godmorgon haha) Har haft hemstudiedag idag för vår lärare är på semester. Har dock utnyttjat denna dagen till att först ta en lite för lång sovmorgon, äta en god frukost i lugn och ro och sen drog jag till gymmet som öppnade idag (gratis träning hehe). Första gången jagvar på ett gym och det gick faktist bra. Snubblade inte på rullbandet och välte inga maskiner. Jagprang på rullband, crosstriner och testade alla benmaskiner. De enda som jag vet hur de fungerar efter ca 4 år av sjukgymnastik. Kalla mig konstig, men det var faktiskt lite roligt att spinga på rullbandet. Eller inte roligt, men antar att det är för att jag älskar att spinga som gjorde att till och med det var roligt haha. Ska nu redigera bilder till skolarbetet. Lägger upp dem här sen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0