Packar

Ska nu börja packa inför Stockholm som jag åker till imorgon. Stökar ner mitt rum som jag städade så fin igår så måste städa igen.. Suck.
Var uppe vid klockan 7 imorses för jag hade varit så klantig och bokat tandläkartid mitt i höstlovet och kom på det försent för att kunna ändra så det var bara att gå upp. Gjorde en avgjutning på mina tänder till min tandställning som jag får om några veckor. Det är så äckligt att göra det! En grön lera som de lägger i en plåtmall och sen trycker upp på tänderna och låter den stelna och sen när den dras loss så känns det som att tänderna åker med. Hoppas att jag slipper göra detta en tredje gång i mitt liv, haha. 
Dagens härliga väder. Ösregn och stormen är påväg, underart!!!
 

Kommentarer
Postat av: ´carro

Fin bild :)

2013-11-01 @ 10:18:48
URL: http://www.artbybrems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0