In the rain

God morgon! Fredag idag vilket jag tycker är riktigt skönt! Ska nu till skolan och ha min 3 timmars mattelektion, sen är det helg! Underbart är bara början på hur man beskriver det. 
 
Outfit ifrån igår. Det ösrenade på morgonen så passade på att inviga mina Hunters som jag fick när jag fyllde år. Sjukt bekväma är dem, den enda nackdelen är att jag inte kan ha mina sko inlägg/sulor i dem så jag klara inte av att gå i dem för långgt för då blir mina fötter, knän och höfter på gnällhumör. Men vill man vara fin, får man lida pin, right?
Ha en fin dag! Skratta och le för det mår man bra av, puss.
 
Jeans- Lager 157 // Tröja- Lindex // Jacka- Only // Halsduk- min systers // Hunters

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Vad fin du är!! :)

2013-10-11 @ 11:50:03
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0