Squares

Nämen hej! Nominerar mig själv till ett pris för sämst uppdateing. Förlåt, men hann inte fixa fler tidsinställda undertiden som jag var borta och igår kom jag hem 1 timma senare än vad jag egentligen skulle för det blev något fel på bussen. Vi hade precis åkt ut ur Stockholm och kom ut på motogvägen så sa busschauffören "vi har något motorfel så vi stannar på en mack längre fram och byter buss" och det tog en timma för den nya bussen att komma dit vi var. Och sätena i den andra bussen var så hårda, speciellt efter fem timmar! Jaja, nu är jag hemma men en lite tommare plånbok, fullare garderob och en förkyldning på det. Det sista kunde jag gärna ha skippat men det gick inte.
Nu ska jag ta tag i massa skolarbeten, rolig sista dag på lovet! Kommer nog bara kunna koncentrera mig i 30 min till, sen kommer mina favoritkillars musikvideo ut *happiness*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0