Remember November

Satt och tittade igenom min hårddisk och arkivet på bloggen ifrån november förra året för att se vad jag hittade på då.
Började månaden med att vara i Borås ridhus och fota på Änglahoppet. Dagen efter det så gick jag upp vid 03.00 för att köpa biljetter till One Direction (inget har förändrats på den punkten sen dess, det har bara blivit värre hahahaha) Några dagar senare så släpptes deras andra album som jag fortfarande lyssnar på. Jag vann även en fototävling (bild 5) och var och såg den sista Twilight-filmen på bio . I slutet av månaden kom den första snön och jag och min syster bakade lussekatter och pepparkakor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amelia

du är så fin asså!

2013-11-05 @ 21:10:16
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0