Idolåsikter

Tittat klart på semifinalen av Idol och är sur och besviken (egentligen skitarg men det lät inte lika fint) på att Erik inte gick vidare. Har hejat på honom och Elin sen i början och så var det sååå nära att bäda gick till final. Jag är inget fan någonstans av han andra som gick vidare.. Jag tycker inte at han kan sjunga bra, speciellt inte om man jämför med Erik! (!!!) och så smörar hon så mycket så man mår illa. Aja, nu är det som det är, finns inget att göra något åt liksom. 
Nu ska jag äta upp mitt knäckebröd och titta klart på det senaste avsnittet av Glee
 

Kommentarer
Postat av: My Fredblad

Är det en sked eller en sån man har lös te i? ;O

2013-12-01 @ 21:11:04
URL: http://Fredblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0