Tack!

Sånt här kanske inte passar in på en fredags kväll men...
Som ni vet så har ja varit sjuk väldigt länge nu med lunginflammation, öroninflammation, feber och allt vad jag nu har haft. Som ni då också kanske förstår så drar de ner ens humör en hel del och mitt tålamod är lika med noll just nu. Så om jag har varit ite småsur eller så emot någon av er under den senaste månaden så ber jag om ursäkt för det, men jag är bara så trött på allt just nu. Trött på att inte orka, trött på att inte kunna, trött på att inte vilja. Känner mig vilsen och som att jag har tappat mig själv mitt i allt  och gamla saker som jag trodde var borta kommer tillbaka. 
 
Men ändå så skriver ni så fina kommentarer så jag blir helt varm i hjärtat. Ni är så himla fina allihopa! Kram♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! Fin blogg! Allt bra? :)
Kika gärna in på min blogg och skriv vad du tycker! Kram :)

2013-03-09 @ 06:50:25
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0