Running

Mina knän strejkar lite idag efter gårdagens löprunda som slutade på 11 km. Tänkte att jag "skulle ut och springa lite" men det blev ganska långt! Men härligt! Idag blir det styrka (mage, armar och rygg) och låta knäna vila lite. Träningen blir så mycket roligare när man kan börja se resultat. I slutet på mars så sprang jag 5km på 35 minuter och förra veckan på 26. I mars så trodde jag att jag skulle dör varje steg jag tog och nu var det bara en jogging runda på kvällen för at jag hade lite för mycket energi för att kunna sova.
Om ni har några frågor om träning så är det bara att skriva!
 

Kommentarer
Postat av: Noami

Kan inte du skriva om dina träningstips och hur man når bästa resultat? Eller ifall du har några speciella övningar och träningschema?
Kram Noami <3

BTW Superfin blogg!

2013-06-16 @ 10:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0