Så kan det gå..

Var fundersam varför det inte inte hade kommit upp några inägg här och såg sen att jag hade sparat de som utkast istället för att lägga dem som tidsinställda. Smart Emma, smart! Haha, Hursomhelst så är jag ledig nu igen efter 3 veckor med jobb, men har fått en lista med saker av mamma som jag kan göra här hemma så jag är inte jobblös ändå. Jobar för att jag är i ett stort behov av alla små kronor som jag kan få tag på eftersom en ny kamera planeras att köpas och så om jag gissar rätt så kommer både Justin och killarna med nya konsertdatum (förhoppningsvis till Sverige då också) innan detta år är slut och då har jag ingen lust att vara pank! Ibland önskar jag att jag var fllickan (pojken) med guldbyxorna ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Allt bra med dig idag? :)

2013-07-02 @ 18:09:56
URL: http://amator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0