Bluejeans

Har sen i våras behövt köpa nya blåa jeans eftersom de jag har haft de senaste åren har slitits ut och lagats ett antal gånger (har man favorit jeans så har man) och jag har inte velat lägga alla mina pengar på ett par jeans, Men förra veckan åkte jag till Lager157 och köpte ett par för 150:- Perfekt pris enligt mig! Och igår gick jag in på H&M och hittade 2 par på rea, endast 50kr styck! Så på en veckan har jag köpt tre par jeans för 250 kr. Är nästan förvånad sjäv över mina köp, haha. Men nu har jag i alla fall blåa jeans så jag klarar mig!
Andra bilden ger bäst rättvisa till färgerna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Superfin blogg. Kolla in på min med ;)

2013-07-27 @ 13:28:03
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0