När tiden inte räcker till

Håller på att läsa min svenska bok "ett öga rött". Ska ha läst till sidan 64 imorgon är på just nu på 15, känns som att jag kommer stanna uppe hela natten och läsa eller somna med boken i ansiktet, vet inte vilket som är värst.
Har verkligen inte tid till allt som jag vill just nu. Vill träna dubbelt så mycket som jag gör, ut och rida mer, fota massa mer träffa kompisar men ingeting hinns med. Vissa dagar ångar jag att jag valde gymnasiet som ligger så långt borta men samtidigt så är det detta som jag vill hålla på med. 
nu. Bara att kämpa på! Snart är det helg!
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Svar; Ja! Men killarna har blivit så galet stora så ibland får jag sånna här! hej-jag-är-så-stolta-över-er. Like a mom you know! haha

Vad går du på för gymnasium btw? :)

2013-01-23 @ 21:34:40
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0