Terapikvälll

Sitter och lyssnar på min musik-som-får-mig-att-må-bättre spellista och redigerar bilder för att få huvudet på andra tankar. Har mest spenderat denna dagen i sängen. Tittat på Never Say Never, 2 gånger. Bara för att han får mig att må så himla mycket bättre och imorgon är det biopremiär till hans nya film som står på  schemat. Jag har även lagt allt julgodis vi bakade igår i burkar och bakade lite fler lussekatter nu ikväll. 
Imorgon är en ny dag som ser lite mer positiv ut. Även sista dagen i skolan innan jullovet och vi har julavslutnign i skolan. Efter det ska jag som sagt se Believe på bio med Siri och Andrea som jag var på konserten med. Längat så himla mycket!
 
 
Vill också bara skriva ett tack till er fina och snälla respons på mitt förra inlägg. Det var på ett sätt ganska skrämande att publicera det för att det är ord och tankar som snurrar runt i huvudet direkt ner i text, men på ett sätt skönt att skriva ut det så att man på ett sätt kan försökta bearbeta allt. Det kommer att ta tid. Detta är egentligen bara början på en väldigt stor förändring och händelse och framtiden kring det just nu är ganska oklar beroende på vad som hände de närmsta dagarna. Men jag ska ta mig igenom det. Jag har inget val, men de tär bara väldigt jobbigt och mycket just nu. När det händer något med de man älskar alldra mest och man inte kan göra någonting åt det mer än att titta på så känner mig sig liten och vilsen i en väldigt stor värld. Men tiden går framåt och jag med genom att sätta min ena fot framför den andra. Huvudsaken är inte hur lång tid det är kvar tills jag är i mål, utan att jag kommer dit.
 
 

Kommentarer
Postat av: maja

sv: tack! :)

2013-12-18 @ 22:56:49
URL: http://bjorsne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0