Tant Agda här

Hej på er! Ligger i sängen och har sjukt ont i ryggen. Förvandlades precis till 87 åriga Agda typ.. Haha nej men har någon nerv som ligger i kläm vilken känns "en del" när jag rör mig åt ett håll.. Får det emellanåt och hoppas att detta ska gå över under natten eftersom jag har planerat ihop hela morgondagens träning (i hopp om att det ska gå över fortare då). Har en tanke om att sätta ihop ett litet schema under årets sista månad bara för skojs skulle och det skulle ju vara lite surt att skippa de första dagarna.. Annars idag har jag sprungit (före mittryggonda kom), vart ute en sväng på hästryggen, tittat på ett Lucia-framträdande och ätit middag med några delar av familjen. En bra första advent helt enkelt! Och självklart så såg jag första delen av julkalendern, ååh hoppas att den fortsätter vara sådär mysig hela tiden och inte spårar ur med galna monster osv.. haha. Ska försöka flytta mig till mitt skrivbord nu och redigera bilder och memorera in min svenska redovisning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0