Redovisning

Kom hem ifrån skolan tidigare idag.Så himla skönt eftersom att jag måste öva massa på min svenskaredovisning som jag har imorgon. Ska fixa klart min presentation och sen lära mig texten. Har tänkt at jag ska filma mig själv och sen titta på det och på så sätt lära mig den bättre. Okej, mest för att jag måste lära mig filma med min kamera. Har gjort det en gång innan, och det var till ett skolarbete förra veckan (och den filmen behöver vi inte prata om haha).  
 
Anyways så är min rygg lite bättre idag men inte helt bra så vilar ifrån gymmet och ska bara gå ut och gå lite senare eftersom att det blir bättre av att röra på sig, men vågar inte lägga på några vikter eftersom att det kan göra allt sämre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0