olägligt

Sitter här under två filtar och hinkar i mig vatten, te och vitaminer i form av fruktsallad, i hopp om att vara frisk tills imorgon. Har dragit på mig årets förkyldning med huvudvärk, bihålsinflamation och troligtvis lite feber på det. Känner att det kom väldigt lägligt till nyår och resten av jullovet där jag hade planerat att kunna köra riktiga pass på gymmer varje dag utan att ha någon stress till busen som jag annars har. Jag kände hur någon kom med en pena och bara drog ett stort fett sträck över den planen. Fortsätter denna dagen som jag avslutade gårdagen, vatten och serier i mängder. Det enda jobbiga är att jag måste pausa en gång i halvtimman och springa på toa. 
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Nej vad jobbigt :( krya på dig!!

2013-12-30 @ 14:58:14
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0