Lite annorlunda

Har hemstudie idag så har varit igång och fotat inne i snart 1 timma. Ska ta en paus nu och äta lunch inna jag går ut och fortsätter. Sen är det "bara" rensning av bilderna och redigeringen kvar. Men det är sjukt kul så det är inte lika jobbigt som att få en inlämngningupgift där man ska skriva om det mest ointressanta man tycker finns. 

En sak som jag har glömt att skriva här är att om ni tycker att mina bilder ser lite konstiga ut i färgen (ganska kalla och blåa) så är det för att vi färgkalibrerade våra skärmar i skolan för 2 veckor sen, så min skärm ser gul ut i jämförelse och då när jag redigerar utefter min skärm så blir det ju lite annorlunda för er. Eftersom att skärmen blir sliten när man använder datorn så förändras färgerna i skärmen och den blir blåare. Inte mycket så att det verkligen är blått men en ton av det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0