Let it snow

Vaknade upp till et snölansskap utan stormen Sven vilket gjorde det lite lättare att fånga snön på bild. Var ute och sprang i den fina vädet och hade inte tänkt mig någon långrunda eftersom jag hade någon konstig kramp i benen igår, men när jag skulle svänga av vägen jag var på och in på en grusväg märkte jag att det inte var plogat där och att spinga i 15 cm lössnö i joggingskor med tunna strumpor? Njaaa.. Så jag vände och det blev 8km istället för 5. En kul sak som hände var dock att när jag nästan var hemma så körde det förbi en man i sin bil som vevade ner fönstret och skrek "du är fan inte klok! Men det ser bra ut så spring på!!" och gjorde tumme-upp till mig. Skrattade så jag höll på att dö! Och om ni undrar hur jag kan springa när det är snö, is och halt..... *trumvirvell*.....broddar, underställ och en jävla vilja som inte låter lite snö stoppa en!! 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda & Angelika

Grattis! Du är vinnaren av vår blogg tävling! kika in på inlägget om din blogg! <3

2013-12-07 @ 17:14:35
URL: http://www.beautybyus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0