Jullov & Believe

Hemma ifrån en halv skoldag, "nära döden upplevelse", julavslutning och bio. Filmen var grym men, hade helst sluppit att jag bröt ihop mitt i filmen (obs för lite spoilers), men när han pratade om sjukhus, sjukdomar och Avalanna och sen en stund senare sjöng Be Alright gick det inte längre helt enkelt. Men som sagt, jag tar det steg för steg, dag för dag.
 
Anyhow, så har jag nu äntligen jullov. Så himla skönt även om jag ska upp tidigt imorgon ändå för ett besök hos tandläkaren och tandställningen ska spännas. Något jag inte alls ser fram emot eftersom att jag inte kommer kunna äta på några dagar. Kommer nog "fuska" lite med användningen för att inte behöva mixa julmaten till barnmatsformat ;) 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Skönt med lov

2013-12-20 @ 09:56:04
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0